Een klant verwijderde onlangs al haar foto’s die ik voor haar gemaakt had van haar website. Ze pasten niet meer. Het waren foto’s van de rustige versie van zichzelf, de vrouw die ze wilde laten zien voor het aanbod van twee jaar geleden. Op haar website staan nu prachtige nieuwe foto’s die ze een tijdje geleden liet maken tijdens een business trip naar Marokko. Een plek waar ze zich krachtiger dan ooit voelde. Het zijn beelden die precies aansluiten bij hoe ze zich nu voelt en hoe ze haar huidige aanbod vormgeeft.

Een gaaf proces waar ik blij van word én terugzie bij meer van mijn klanten. Ik herken me er zelf ook in. Ik sta nu anders in mijn bedrijf dan twee jaar geleden. Niet dat ik zelf enorm veranderd ben, maar ik ben wel dichterbij mezelf gekomen. Ik ontdekte dat ik het meest blij word van de trajecten waarbij het proces net zo belangrijk is als het eindproduct. Dan kom ik zelf bij mijn krachtigste kern. En dat is het niet alleen. Ook mijn klanten komen hierdoor het meest tot hun recht.

Dan verandert er nog steeds niets, noppes, nada

Tijdens onze samenwerking word je namelijk geprikkeld, geconfronteerd en uitgedaagd. Je ontdekt dat je boodschap nog helderder kan. We zoeken samen de rauwe randjes op die soms zo irritant schuren en ontdekken wat je ten diepste beweegt.

Stel dat je een prachtige beeldbank hebt, maar je doet er weinig mee omdat je geen stappen durft te zetten. Dan verandert er nog steeds niets, noppes, nada. Pas op het moment wanneer jij zelf in beweging komt, jouw meest krachtigste kern laat zien en precies weet welke impact jij hebt op je klanten, pas dan komen jouw klanten ook echt in beweging.

In haar nieuwste jurk het vieze slootwater in

Onlangs maakte ik een beeldbank voor Brenda. Door het uitgebreide voortraject wisten we precies welke thema’s we gingen uitbeelden. Tijdens de shoot zaten we samen in een heerlijke flow. Er borrelenden nieuwe ideeën op en Brenda besloot spontaan het water in te gaan. Natuurlijk word ik op zo’n moment blij van de gave beelden die ik maak. Maar het gaafste is dat zij nieuwe stappen zet. Letterlijk en figuurlijk. Brenda stapte spontaan in haar nieuwste jurk, speciaal voor deze shoot gekocht, het vieze slootwater in. Ze toonde lef en ging de uitdaging aan. En nu ze haar beeldbank heeft, deelt ze haar boodschap nog krachtiger met haar klanten.

Een beeldbank is geen eindproduct. Het is een middel om in beweging te komen, jezelf te laten zien en je klanten aan te spreken. Wil jij ook in beweging komen? Ik spreek je graag!

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu